Известие

Collapse
No announcement yet.

сменя обороти на празен ход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • сменя обороти на празен ход

    Привет колеги,

    Мойта от време на време почват да и падат оборотите от 1000 обикновенно падат на 500-600 (аха да изгасне) и после се дигат на 1200 - 1400.
    Тъпото е че от една седмица я гледам и не мога да хвана схема по която се случва.

    Много истории чух, бая теми изчетох и бих искал да чуя вашите мнения.

    Благодаря.
    Alfa Romeo 145 Junior '98 1.6 TS | Газ (Бардолини)

  • #2
    Това кога го прави на място или в движение на диагностика ходи ли
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      на място на диагностика съм след два дена и искам предварително да съм готов.
      майстори ... трима - три различни работи казват, та искам от глупави предположения/излишни пари да се предпазя.
      Alfa Romeo 145 Junior '98 1.6 TS | Газ (Бардолини)

      Comment


      • #4
        Вече започвам да си мисля,че всяка 3-та Алфа има подобен проблем
        А на теб какво са ти казали 3-мата майстори и само оборотите ли са ти проблема или има и нещо друго?
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #5
          Това за майсторите е образно казано, иначе версиите са:
          дебитомер, ламда сонда, колектора диша, гумените втулки и други.

          Иначе има проблеми и с мощноста - колеги разправят че ангренажа не е зацепен както трябва ...

          Като мина диагностика ще пиша пак

          Приятно изкарване на почивните дни.
          Alfa Romeo 145 Junior '98 1.6 TS | Газ (Бардолини)

          Comment


          • #6
            Е то значи може и моя ангренаж да не е зацепен както трябва(макар че съм с верига ),щота и аз имам същите симптоми А относно другите неща(дебитомер,сонда,втулки)-нищо чудно да е някое от тях Ако се поразтършуваш из форума,ще установиш,че почти винаги те са обичайните заподозрени.Успех на диагностиката и дано да се окаже нещо дребно
            И да не забравиш да споделиш от какво е било като си решиш проблема
            155 1.8 8v TS & FZR 600

            Comment


            • #7
              А моторчето за празния ход проверихте /чистихте/ ли, където в 90% процента от случаите е проблема при подобни симптоми?
              Mitsubishi Outlander
              Mitsubishi Space Star
              Daihatsu Terios

              Comment


              • #8
                Първо него(моторчето).Беше си доста чисто,но все пак го почистих.Освен това почистих и дроселовата клапа и дебитомера.Наскоро сменени кабели(Шампион) и свещи(НГК).Въздушния филтър е на около 2000 км,но все пак го проверих и е като нов.Вчера се опитах да сваля пласмасовта колекторна кутия и гумените втулко,за да ги гледам да не "издиша" от тях.Не успях да ги сваля нацяло,но доколкото успях да ги огледам ми се сториха наред.Въпреки това смених скобите на втулките и ги омазах със силикон.Съмнява ме да е ламбда сонда,понеже не отчитам голям разход.
                И проблема не са само оборотите.
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment


                • #9
                  След зацепване (на ново) на ангренажния ремък, проблема с мощноста изчезна - колата си върви както преди.
                  Сменени свещи Denso Iridium Power IU22 - бяха ми сложили един Champion който за 200км. на нищо не приличаха.

                  За оборотите - почистиха дроселовата клапа с уговорка ако не се оправи следва моторче за ниски обороти ... следва смяна/почистване и коментар съответно.

                  Вариянта с филтър го изключвам - сменени са всички.

                  До скоро.
                  Alfa Romeo 145 Junior '98 1.6 TS | Газ (Бардолини)

                  Comment


                  • #10
                    Винаги от кофти бензин имам такива проблеми с оборотите...ВИНАГИ!!!
                    Слагам ЕкоЕлда 100 от 2 месеца и нито 1 път не съм има без никакви други промени....... преди пак го бях установил, но се ми се искаше и друг бензин да пробвам......да ама не, само с Еко върви и то мнооого по-добре
                    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                    Comment


                    • #11
                      Във Варна има 4 ЕкоЕлда.
                      Според мен само на една бензина като, че ли става.
                      ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                      Comment


                      • #12
                        тоя проблем ме мъчи ако ти кажа има няма 2 месеца а решението е толкова просто !!! В първият магазин за автопринадлежности питаш за ВД 40 или АБРО 50! едното е 8лв а другото е към 5.50, на мен Абро-то ми свърши работа. поправя се по следния начин
                        1во развивш шайбата която е държи гуменото съединение (след дебитомера което е преди степ мотора) Пръскаш обилно и изчакваш, правиш едно кръгче с италиански крад (газ до дупка) изчакваш около 10тина мин и повтаряш процедурата. мойта беше толкова зле че гаснеше в момента е просто перфектна! ако незнаеш кое е степмотора кажи утре ще ти направя и снимки и клип как точно става далаверата. Успех !
                        145 1.4 TS 99' EX
                        145 1.6 TS 99'

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Tinoto
                          Във Варна има 4 ЕкоЕлда.
                          Според мен само на една бензина като, че ли става.
                          Истината е че и в София на някои не е идеален бензина, това са тези които преди бяха Българското Еко... ама вече сме ги изучили
                          Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от DeViL145
                            тоя проблем ме мъчи ако ти кажа има няма 2 месеца а решението е толкова просто !!! В първият магазин за автопринадлежности питаш за ВД 40 или АБРО 50! едното е 8лв а другото е към 5.50, на мен Абро-то ми свърши работа. поправя се по следния начин
                            1во развивш шайбата която е държи гуменото съединение (след дебитомера което е преди степ мотора) Пръскаш обилно и изчакваш, правиш едно кръгче с италиански крад (газ до дупка) изчакваш около 10тина мин и повтаряш процедурата. мойта беше толкова зле че гаснеше в момента е просто перфектна! ако незнаеш кое е степмотора кажи утре ще ти направя и снимки и клип как точно става далаверата. Успех !
                            Предполагам че говориш за проблема с оборотите

                            Пусни снимка, ще е от полза.

                            П.П. ВД-то вече го имам.
                            Alfa Romeo 145 Junior '98 1.6 TS | Газ (Бардолини)

                            Comment


                            • #15
                              Развиваш кадето сочи червената стрелка и пръскаш в посока кадето сочи Жълтата. НА ЗАГАСЕН ДВИГАТЕЛ! Предполагам че ако е на запален ще даде грешка от дебитомера, затова не експериментирайте. Като пръскаш обилно, натисни няколко пъти газта, и докато държиш пръскай вътре. покарай я малко като я настъпваш, и повтори процедурата. Успех!
                              145 1.4 TS 99' EX
                              145 1.6 TS 99'

                              Comment

                              Working...
                              X